Александра Олена Захарівна

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і учнів на уроці

Загальні відомості

Працює над проблемою: підвищення якості знань учнів на основі впровадження в навчальний процес навчально-тренувальних тестових технологій
Посада: викладач
Освіта: вища
Спеціальність: машинобудування
Навчальній заклад: Комунарський гірничо-металургійний інститут
Стаж педагогічної роботи: 35р.
Кваліфікація: інженер-викладач машинобудівних дисциплін
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання: старший викладач
Предмети, які викладає: охорона праці
Форма та результати підвищення кваліфікації: курси підвищення кваліфікації викладачів професійно-теоретичної підготовки при НМЦ ПТО та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області, 2013 рік, свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПК 933084
Нагороди: знак «Відмінник освіти України»

Педагогічна діяльність

Мета атестації: підвищити рівень педагогічних знань та підтвердити найвищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «старший викладач»
Методична проблема: підвищення якості знань учнів на основі впровадження в навчальний процес навчально-тренувальних тестових технологій

Методичні напрацювання

Методичні розробки

  • Березень 2015
  • Розробка ДС ПТО з професії «виробник художніх виробів з дерева»

Доповіді на засіданнях методичної комісії

  • Листопад 2016
  • Січень 2017

Участь в олімпіадах, конкурсах, оглядах

  • Березень 2016
  • Квітень 2016