Веждел Мар’яна Іванівна


Загальні відомості

Працює над проблемою: психолого-педагогічний супровід дітей, які опинилися у важких ситуаціях
Посада: методист, інші педпрацівники
Освіта: вища
Спеціальність: практичний психолог
Навчальній заклад: 2011 р., Мукачівський державний університет
Стаж педагогічної роботи: 8р.
Кваліфікація: практичний психолог в закладах освіти
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Педагогічне звання: немає
Предмети, які викладає: практичний психолог
Форма та результати підвищення кваліфікації: 2016, курси «Практичних психологів та соціальних педагогів»

Психодіагностика | Корекційно-розвивальна робота

Мета атестації: цілеспрямоване безперервне підвищення рівня професійної компетентності, розвиток творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, підвищення тарифного розряду.
Методична проблема: психолого-педагогічний супровід дітей, які опинилися у важких ситуаціях

Методичні напрацювання | Психологічна просвіта

Методичні розробки

  • Вересень 2014
  • Грудень 2014
  • Квітень 2015
  • Тренінг: «Толерантність як психологічна категорія»

  • Листопад 2015
  • Березень 2016
  • Виховна година «Скажи « ні!» шкідливим звичкам»

  • Листопад 2016
  • Грудень 2016
  • Січень 2017

Публікації у засобах масової інформації

  • Березень 2015
  • Попередження важковиховуваності учнів: психологічний аспект

  • Жовтень 2015
  • Березень 2016
  • // Із досвіду роботи практичних психологів професійно-технічних навчальних закладів. – Збірка матеріалів. – Ужгород, 2016. – С. 74
    http://www.zpto.ues.by/images/files/vuxovna/zbirca_pcuxologiv2016.pdf
    Актуальні напрями роботи практичних психологів ПТНЗ (з досвіду роботи).

Участь в олімпіадах, конкурсах, оглядах

  • Грудень 2014